Trött

2012-10-23 19:07:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjena ;) just nu ligger jag i sängen och är assss mätt efter maten, det blev pannkakor med nutella osv :3 super gott men onyttigt som bara den! Men nån gång får man ju lyxa till det! Ikväll blire svenska Hollywood fruar :D och innan det ska jag skölja håret och då gör mamma inbakad fläta på mig så att inte mitt hår blir überlockigt imr ^^ ska göra lite te innan och så.. Sen efter Hollywood fruar går jag nog in till mitt rum och kollar på tv och kanske somnar till eller nått sånt ;)
Aa.. Imorgon blir det skola igen.. Har ganska kort dag, slutar 14:10 så det är rätt chill (y) då drar jag hem och pluggar spanska & matte -.-'

Slänger nog in ett till inlägg innan eller efter Hollywood fruar ;)
Puss!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu