Snabb som blixten

2012-10-22 20:08:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev klar med hemkunskapen ganska snabbt kan man säga.. Orkade inte göra mer.. det är typ 35 sidor man ska läsa, vem orkar? Inte jag iaf.. Men ska bara läsa igenom litt snabbt imorgon innan provet..:s Seriöst vem har prov i hk? :o aja skit it.. Idag har *ja*g bara varit i skolan med underbara kompisar.. Efter skolan drog mamma och jag till täby centrum och skulle fixa min underbara mobil.. Har en stor spricka i den :3 men man skulle göra massa skir på internet innan man kunde lämna in den? Och så kommer inte mamma vilja lämna in den för ens jag får en lånemobil där ifrån så vi får se när min mobil blir inlämnad.. Aaaa, imorgon blir det skola igen.. Vi ska se på bio nere i centrum, typ världens sunkigaste bio som finns :p (I vallentuna) Och sen efter provet ska jag dra till läkaren och ta en spruta :( skulle åk till Täby centrum med kelly men jag kommer inte vara så på bra humör efter sprutan kan man säga ;) Hörs kanske mer senare, puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu