Godmorgon

2012-10-25 09:06:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej babes. Allt bra? Med mig är det grymt. Känns så skönt att lämna skitväder Sverige och åka till grymmaväder Turkiet! Jag hatar att det är så kallt och typ frost nu under bara hösten. Längtar inte alls till kalla vintern, det ska vara varmt haha. Har packat om väskan typ 7 gånger och blir aldrig nöjd men börjar väl närma mig. Läppen har svullnat upp så ser ut som Isabel Adrian med läpparna (inte snyggt). Vet inte alls hur den kan ha svullnat, det är väl bara typiskt min otur hehe. Jag kommer inte alls att uppdatera sämre för att jag är i Turkiet, förmodligen har vi internet men om inte JA DÅ KOMMER JAG JU INTE BLOGGA för 3G kommer aldrig gå haha. Men håll utkik för det kommer komma upp bilder ifall jag har turen för Wifi. Pussaar

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu