Städning

2012-10-25 18:31:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hola!
Just nu sitter jag i sängen och ska snart städa mitt rum -.-' Måste göra det innan helgen annars får nog inte littan & lollo sova här imr :s men imorgon blir det loov! :3 såå skönt! På lovet då är jag hundvakt, men ska ändå vara med mina kompisar.. Imorgon slaggar littan & lollo här och på kvällen drar vi till elin lite och är med henne ;) Sen så åker vi tillbaka till mig och ska försöka dygna :) Jag är så kvälls trött ibland så jag kommer nog få det liite svårt..:p Men dem får hålla mig vakna ;) Slänger nog in ett inlägg senare ikvääll ;)
puuuss ;*
(Oseriös)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu