Hemma idag

2012-10-23 07:47:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Just nu sitter jag och pluggar matte, blir hemma idag. Har Piss ont i halsen och är på lite febergräns :/ men missar inte så mycket idag, bara provet.. Men får göra det nån annan dag! Idag så ska jag baaara plugga -.-' det blir nog matte och spanska.. Har matte- och spanska prov på torsdag...kul!.. Aja får plugga super mycket! Sen måste jag också packa upp mina kläder idag, kom till mamma i söndags och mina kläder ligger typ i hela rummet :s
Men slänger in ett inlägg under dagen!
Puss!<3



(Vet att jag har smink på mig nu när jag är sjuk, sminkade mig ifall jag behövde gå till skolan)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu