EFTER 7 FÖRSÖK OCH ETT ANTAL MINUTERS VÄNTAN ÄR JAG INNE

2012-10-24 21:46:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej tänkte börja med att nämna att jag är sjukt bra. Har ju en annan blogg och jag tänkte att jag hade samma lösen till min och Nellies som till min egna men så var det ju inte hahah, så nu efter flera minuters väntan och ett antal försök är jag inne. Ska packa lite till för jag har typ bara med sommarkläder och det kan ju regna eller vara kallt så det kan ju bara bra att ha lite varmare kläder.. Ska inte lägga mig så tidigt ikväll för att kunna sova på flygplanet annars kommer mitt humör vara... ja det ska vi inte ta i bloggen hahaha, nej men jag kan bli en riktig j*vla bitch om man säger så. Ska hoppa in i duschen också så att jag slipper tvätta håret imorgon bitti när jag duschar, är alltid så trött så har inte orken att duscha mer än 5 minuter hahah. Puuss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu