TAGGAD

2012-10-24 15:43:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Om 21h 30 minuter är jag på planet p.v till TURKIET. Så taggad, packar en massa nu men kan aldrig bestämma vad som ska med och inte hehe. Har lite bråttom för ska lämna min resväska hos Elin idag innan vi går till farmor, varför vet jag inte menmen.. Kommer självklart fortsätta att blogga under tiden, vi hyr lägenhet där och har tillgång till Internet så det det är ju mer än bra, kan även snacka med mina älskade vänner på KIK som jag inte hann säga hejdå till idag :( Ska fortsätta packa nu så jag blir klar någongång. Puss
KALIFORNIEN BITCHEEEESSS

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu